Підводячи підсумки минаючого року, важливо відзначити якісні зміни в роботі команди і рівня сервісу компанії в цілому.
За рік ми якісно поліпшили показники операційного сервісу. В першу чергу це відзначили наші клієнти. Завдяки регулярним опитуванням задоволеності, ми отримали цінні рекомендації. Частину клієнтських побажань вже вдалося впровадити, що істотно поліпшило операційні показники. Відкритість наших клієнтів і готовність розвиватися разом дозволяє досягти ефекту синергії і втілювати амбітні проекти.
Компанія в цьому році постійно трансформувалася і переходила на нові стандарти роботи. Завдяки оптимізації кадрової структури, проведенню організаційних змін і роботі малих груп, істотно покращилася ефективність компанії в цілому.
Оновлена місія – “Сприяння Клієнтам у розвитку бізнесу, через професійну логістику”, ставить перед співробітниками завдання максимальної ефективності. Для цього ми сфокусувалися на підвищенні якості роботи кожного співробітника. Почали оновлення корпоративної CRM-платформи, запустили «віртуальний офіс», провели навчання по ефективній роботі в команді і зниженню рівня стресу. Окремо хочеться виділити запуск системи дистанційного навчання, як одного з методів розвитку персоналу.
На закінчення хочеться сказати, що операційні поліпшення відбулися завдяки підвищенню ефективності кожного співробітника і максимальної діджіталізаціі процесів.