Візитною карткою національного логістичного оператора UVK в 2018 р. став корпоративний календар з фотографіями його співробітників, що відповідають за основні напрямки діяльності 3PL-провайдера:
відповідальне зберігання і складські послуги;
загальнонаціональна система доставки вантажів;
міжнародний форвардинг;
фулфілмент і додаткові логістичні рішення.
«Ми хотіли створити не тільки календар, брендований логотипом, а й розповісти про основні послуги, а головне, показати людей, які щодня відповідають за якість цих послуг, – прокоментував Денис Бондаренко, провідний маркетолог UVK. – Причому, на самих різних рівнях – від керівників до лінійних менеджерів. В результаті календар став міні-презентацією, що знайомить потенційних клієнтів і з можливостями UVK, і з членами нашої команди».
Незважаючи на те, що в «фотомоделі» вибрали тільки четверо співробітників (календар має квартальну розбивку), у фотосесіях брали участь всі. У компанії вирішили, що з цього року листування з клієнтами буде супроводжуватися фотографіями людей, що ведуть спілкування. Погодьтеся, завжди приємніше і комфортніше мати справу з тими, кого знаєш особисто.
«Якщо ми пропонуємо персоналізований сервіс, він повинен бути у всьому!», – резюмували в компанії.